Nvidia Shield. A Comprehensive Review and Price Analysis

What GPU is needed for Nvidia reflex?
GTX 900 While having a recent GPU like one of the RTX 30-series, ensures the best experience, Reflex can work with any model, including the GTX 900 and above.
Další informace najdete na www.digitaltrends.com

Nejznámější streamovací gadget na trhu, Nvidia Shield, vzbudil velkou pozornost díky svému vysokému výkonu a mnoha funkcím. V tomto článku prozkoumáme informace o ceně zařízení Nvidia Shield a uvedeme údaje o jeho celkové kvalitě, hodnotě, kompatibilitě s počítači a o tom, jak kontrastuje s jinými streamovacími zařízeními, jako je například Firestick. 1. Jaká je cena zařízení Nvidia Shield? Existují dvě různé verze zařízení Nvidia Shield: Nvidia Shield TV a Nvidia Shield TV Pro. Nvidia Shield TV Pro stojí 199,99 USD, zatímco běžná verze Nvidia Shield TV stojí 149,99 USD. Oba modely nabízejí podobné možnosti, edice Pro má však větší úložiště a výkonnější procesor. 2. Stojí Nvidia Shield TV Pro za tu cenu? Nvidia Shield TV Pro je bezesporu špičkový přístroj pro streamování s řadou výhod. Má výkonný procesor Tegra X1+, tři gigabajty paměti RAM a šestnáct gigabajtů interního úložiště. Verze Pro může fungovat jako server Plex Media Server a má dvě připojení USB 3.0 pro přidání dalšího úložiště. Nvidia Shield TV Pro je díky vyššímu výkonu a rozšířeným funkcím dobrou investicí, pokud jste počítačový nadšenec nebo častý konzument médií. 3. Jak spolehlivý je Nvidia Shield? Jedním z nejlepších dostupných streamovacích zařízení je Nvidia Shield, které si v oboru získalo solidní pověst. Umožňuje pohlcující sledování díky podpoře streamování 4K HDR, Dolby Vision a Dolby Atmos. Netflix, Amazon Prime Video a Hulu jsou jen některé z mnoha streamovacích služeb dostupných na tomto zařízení, které je poháněno systémem Android TV. Uživatelé mohou na zařízení Nvidia Shield také hrát hry pro systém Android a streamovat hry z počítače pomocí technologie Nvidia GameStream. Nvidia Shield vyniká jako spolehlivé a kvalitní streamovací zařízení díky vynikajícímu výkonu, mnoha funkcím a pravidelným aktualizacím softwaru. Vyžaduje Nvidia Shield počítač?

Nvidia Shield je streamovací zařízení, které na rozdíl od některých jiných streamovacích zařízení nepotřebuje ke své činnosti počítač. Funguje samostatně a má přímý přístup k řadě streamovacích platforem. Pokud máte zájem o streamování počítačových her do televizoru, můžete využít funkci GameStream společnosti Nvidia, která umožňuje streamovat hry z počítače do zařízení Nvidia Shield. Abyste mohli tuto funkci využívat, musí být váš počítač vybaven vhodnou grafickou kartou Nvidia. 5. Je Shield lepší produkt než Firestick? Srovnání Nvidia Shield vs. Amazon Firestick nakonec závisí na vašich přáních a vkusu. Nvidia Shield přináší vyšší výkon, výkonnější grafiku a větší výběr funkcí. Pro hráče a ostatní, kteří hledají špičkový zážitek ze streamování, může být obzvláště atraktivní. Firestick je na druhou stranu levnější, a přesto poskytuje nenáročným zákazníkům spolehlivý zážitek ze streamování. Nvidia Shield je lepší volbou, pokud si ceníte špičkového výkonu a jste připraveni utratit peníze za špičkové streamovací zařízení. Firestick je však dobrou volbou, pokud vám jde především o cenovou dostupnost.

Nvidia Shield je špičkový streamovací přístroj s řadou funkcí a možností, abychom to shrnuli. Pro ty, kteří hledají vysoce kvalitní streamovací a herní zážitky, jsou určeny modely Nvidia Shield TV a Nvidia Shield TV Pro s cenou 149,99 USD, resp. 199,99 USD. Nvidia Shield je díky silnému výkonu, kompatibilitě s počítačovými hrami a pozoruhodným funkcím jedním z nejlepších streamovacích zařízení na trhu, což z něj činí rozumnou koupi pro uživatele médií a technické nadšence.

FAQ
Je Nvidia Shield TV vhodná pro hraní her?

Ano, Nvidia Shield TV je dobře známá jako fantastická herní alternativa. Má silný procesor, velké úložiště a dedikovaný grafický procesor, takže zvládne i graficky náročné hry. Tento gadget navíc podporuje známé služby pro streamování her, jako je GeForce Now, která uživatelům umožňuje vysílat počítačové hry do televizoru. Nvidia Shield TV podporuje také širokou škálu herních ovladačů, díky čemuž si hráči užijí hraní jako na konzoli. Pro hráče, kteří si chtějí užít kvalitní hraní na svém televizoru, je Nvidia Shield TV obecně považována za špičkovou volbu.

Je Nvidia Shield rychlá?

Ano, Nvidia Shield je známá svým rychlým provozem. Má silný hardware, včetně grafické karty a procesoru se skvělým výkonem, což umožňuje plynulé a rychlé hraní. Tablet nabízí vizuálně působivý zážitek díky podpoře rozlišení 4K a HDR. Nvidia Shield navíc využívá špičkovou technologii streamování, která umožňuje hraní s nízkou latencí, takže je ideální volbou pro ty, kteří hledají rychlý a poutavý zážitek.

Umí Nvidia Shield přehrávat 4K?

Odpověď zní: Nvidia Shield umí přehrávat obsah v rozlišení 4K. Podporuje rozlišení 4K Ultra HD, což uživatelům umožňuje sledovat videa ve vysokém rozlišení na kompatibilních televizorech a monitorech. Nvidia Shield navíc podporuje video s vysokým dynamickým rozsahem (HDR), což zvyšuje zážitek ze sledování díky živým barvám a lepšímu kontrastu.

Umí SHIELD TV 4K?

Televizor Nvidia Shield TV zvládá rozlišení 4K, takže ano. Pro lidi, kteří chtějí na svém televizoru sledovat video v rozlišení 4K, je to nejlepší volba, protože dokáže streamovat a přehrávat obsah v rozlišení 4K.

Můžete na televizoru Nvidia Shield sledovat televizi?

Ano, Nvidia Shield umožňuje sledování televize. Uživatelé oblíbeného streamovacího zařízení Nvidia Shield mohou přistupovat k široké škále materiálů, včetně živých televizních kanálů a streamovacích služeb. Díky aplikacím jako Netflix, Hulu a Amazon Prime Video můžete na smartphonu jednoduše sledovat své oblíbené televizní seriály a filmy. Zařízení Nvidia Shield navíc podporuje aplikace pro živé televizní vysílání, jako jsou Sling TV, YouTube TV a PlayStation Vue, které umožňují přístup k živým televizním kanálům.